ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

سفید برفی من

5ماهگیت مبارک کوچولوی من

1394/4/4 1:51
نویسنده : مامان رعنا
853 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقت پیش داشتم عکسای نوزادیتو نگاه میکردم چقدر کوچولو و ظریف بودی  توانایی هیچ کاری نداشتی ولی الان ماشالله شیطون و بانمک 

5ماهگیت مبارک ماه من

چندوقت پیش رفته بودیم بازار وکیل اونجاهم چون یه مکان قدیمی هست توریستا خیلی میان هر خارجی تورو میدید فورا ازت عکس میگرفت کل خارجی که تواون مکان بود همشون ازت عکس گرفتن البته توی عکساشون باباتم هست خخخخخ عکساتون اونور دنیاهم رفت  قربونت دخترم بشم که قیافت خارجیارو جذب میکنه حتی یه چینی اومد کلی با زبان خودش حرف زد توهم کلی میخندیدی انگار که میفهمیدی چی میگن خخخخخ

عروسکم تا میذارمت رو زمین مهلت نمیدی و فوران برمیگردی به شکم و جدیدا یاد گرفتی خودتو میکشی جلو پاهاتو توی شکمت جمع میکنی و میری انقد ذوق میکنم وقتی اینکارو میکنی .....

چندوقت پیش آخر خرداد بردمت دکتر واسه چکاپ وزنش 7300بود قدتم 65بود که نسبت به دخترای هم سن و سالت که توفامیل هستن قد بلندتری که اونم از بابات به ارث بردی خداروشکر دخترقد بلند دوست دارم که من آرزوم بود همیشه قدم بلند بود حالا تو آرزوی مامان و براورده میکنی 

شیطون شدی خیلی هم شیطون شدی قشنگ از چشمات شیطنت میباره همش به خودم میگم راه رفتن و یاد بگیری باید کل وسایل و جمع کنم خخخخ

مامانی هنوز موهات میریزه فکر کنم باید برات شامپو ریزش موبخرم ههههههههه

خوب بزرگ شو همیشه درکنارم باش 

من فقط تورو 15تادوست دارم 

به اندازه 7آسمان 

7دریا 

و 1دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 8:43
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان رعنا
پاسخ
حتما عزیزم
همراه رایانه
4 تیر 94 10:06
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مسئول سایت نی نی عکس
4 تیر 94 11:36
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
فافا
6 تیر 94 11:54
دخترمون معروف شده دیگه ... قربونش برم . خو چرا برای ماعکس جدیدش رو نذاشتی؟ عاقا ماهم دل داریم خو! حتما باید چینی حرف بزنیم عایا؟ چینگ چانگ چونگ
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم بخدا من چون با نت سیم کارت میام خیلی سخته عکس بذار هرکار میکنم آپلود نمیشه ایشالله میذارم
marzi
9 تیر 94 23:30
خدا حفظش کنه این دختر کوچولوی ناز رو. عروسش کنی الهی.
مامان رعنا
پاسخ
سلامت باشی مرضی جونم
کاوه
15 تیر 94 2:02
راستی مادر بودن باید یه حس غیر قابل وصف باشه .شاید ما نتونیم درکش کنیم خدا کوچولوتون رو همیشه سالم نگه داره
مامان رعنا
پاسخ
ممنونم
پانیذ
18 تیر 94 23:42
سلام رعنا جون. چه طوری؟ ایلای نانازی چه طوره؟ این مدت که نبودم گفتم حتما کلی خبر و پست تازه گذاشتی. پسمل من به دنیا اومد...
مامان رعنا
پاسخ
وای خدایا مبارک باشه چقدر زود دنیا اومده توروخدا بیا زودتر تعریف کن
فافا
21 تیر 94 11:30
رعنا جونم سلام . اومدم تا سالگرد ازدواجتون رو تبریک بگم . چقدر خوبه که امسال 3 نفره اید ... منم فکر میکردم 3 نفره شدیم ولی خب نشد که بشه ...
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم سالگرد ازدواج شماهم مبارک عزیزم غصه نخور ایشالله سال دیگه 3نفره هستین به امید خدا