ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

سفید برفی من

جمع سه نفرمون در سومین سالگرد ازدواج

1394/4/23 4:55
نویسنده : مامان رعنا
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم!

همسرم!

زندگیم!

تکیه گاه من!

تنها مرد زندگی من!

محمدحسینم'! سالگرد ازدواجمون مبارک 

ایلای من در سومین سالگرد ازدواجمون مارو 3نفره کرد

3سال پیش  21 تیر که روز عروسیمون بود فکر نمیکردم که یه دختر مثله ماه گیرم میاد خدایا شکرت

چقدر خوبه که توهم امسال کنارمون بودی 

بمناسبت سالگرد رفتیم هتل چمران اونجا موسیقی زنده هست ، بابایی رفت به کسی که آهنگ میخوند گفت برامون برای سالگرد یه شعر بخونه منم حسابی ذوقیدم خخخخخ

البته یه سورپرایز خیلی بزرگی شدم که اصلا انتظارشو نداشتم 

تقریبا 3ماهه کا بودی بابایی گفت بریم واسه ایلای پاسپورت بگیریم شاید لازم بشه از من نه از اون آره دیگه هیچی رفتی عکس گرفتی و چندروز بعد پاست اومد 

خلاصه روز سالگردمون بابایی به 3تا بلیط وارد خونه شد که من حسابی دهنم باز مونده بود 

بله قراره 26تیر بریم یه مسافرت خارج از کشور البته از تهران  ، باید بیایم تهران بعد پرواز کنیم بریم اونور آب 

مامانی حسابی خارجی شدی رفت خخخخخخخخ 

نمیدونم اونجا چه اتفاقایی بیفته فقط خداکنه دختر خوبی باشی و گریه نکنی باشه؟؟♥♥♥

عاشقتم یه دنیااااااااا دخترمامان

پسندها (1)

نظرات (5)

فافا
25 تیر 94 11:02
وایییییییییی چه پیشنهاد وسوسه انگیزی! خوش بگذره عزیزدلم . انشالله هرجا میرید خوش باشید. حتما عکس هاتون رو بذار . دعا میکنم زیباترین خاطره هارو به ثبت برسونید هرجا که رفتید
مامان رعنا
پاسخ
آره واقعا من اولش شوکه شده بودم ولی بعدش خوب شدم خخخخ سلامت باشی عزیزم
نسیم
27 تیر 94 11:00
سالگردتون مبارک و عشقتون مستدام. سفر خوبی رو براتون آرزو میکنم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم
marzi
4 مرداد 94 8:51
سلام رعنا جون. خوبی عزیز؟ آیلای خوبه؟ میگم ساکن شیرازی درسته؟ چون منم یه بار رستوران هتل چمران رفتم. چقدر خوب. سفر به خارج. خوش بگذره. راستی چرا پستهاتو با عکس آیلای نمی نویسی؟ اینجوری خوشگلتره و روند رشد آیلای رو تو وبش می بینی.
مامان رعنا
پاسخ
آره عزیزم قبلا گفته بودم شیرازم فکر کنم یادت رفته که گفتم همسرم ترک قشقایی هستن و لباس محلی مثله شما دارن بخدا نتم با سیم کارته هرکاری میکنم عکس نمیشه بذارم سر فرصت میرم کافی نت هرچی عکسه میذارم
پانیذ
5 مرداد 94 2:22
رعنا جونی مبارکه. امیدوارم حسابی به سه تایی تون خوش بگذره. و امیدوارم تا پایان عمر کنار هم خوب و خوش زندگی کنید. راستی خیلی وقته عکس نذاشتی ها
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
22 شهریور 94 21:06
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری