ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سفید برفی من

داداشی داره میاد

1395/8/4 2:10
نویسنده : مامان رعنا
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اصلا باورم نمیشد که بعد از یک سال بتونم بیام و دوباره بنویسم .

نمیدونم چرا یک دفعه ایی انقدر تنبل شدم 

البته خداییش تنبل نشدم شیطنت های ایلای خیلی زیاد شده و من هم دیگه واقعا نتونستم بیام و خاطراتو بنویسم.

فقط اینو بگم که یه نی نی دیگه تو راه دارم و قراره داداشی ایلای خانمی بشه.

خیلی دوست داشتم که یه خواهر داشته باشه ولی خب قسمت نشد .

الان هفته 20هستم و حسابی هم واسه خودش تکون میخوره البته تکون های پسری رو خیلی زودتر حس کردم تا ایلای

دوستون دارم عشقولای من

پسندها (1)

نظرات (2)

marzi
20 آذر 95 10:39
سلام رعنا جان. خوبی؟
چه عجب از این ورا؟
مبارکه نی نی دوم. به سلامت زایمان کنی ان شاالله.
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزممم خوبی؟امروز یک دفه اومدم دیدم پیام دارم خوبی عزیزم چکار میکنی
مامان نفیسه
28 دی 95 14:17
مبارکه عزییییییییییییییییییییزم ایشاله بسلامتی