ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

سفید برفی من

ایلای و آوش

1398/9/12 13:52
نویسنده : مامان رعنا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

نمیدونم از کجا شروع کنم .چرا دیگه نیومدم اینجا و به کل فراموشش کردم؟شاید چون برنامه های دیگه اومده اونم اینستاگرام که همه معتادش شدن.

اونجا من پیج دارم و هرکس دوست داشت میتونه عکس هارو ببینه و اینم آدرسش

Raaba.b.es@

اینستاگرام

آخرین باری که اومدم وبلاگ نوشته بودم که حاملم و 20هفتمه ولی الان آوش جونم 2سال و 9ماهشه و وحشتناک شیطون یعنی واقعا دختر با پسر فرق داره من فکر مبکردم ایلای شیطونه ولی بیچاره تازه میفهمم که چقدر آروم بوده و من خبر نداشتم.خلاصه که باهم خیلی بازی میکنن ولی خب دعوا هم زیاد میکنن.راستی ایلای دوساله که مهد کودک میره و خیلی دوست داره ولی چند روزیه که تب داره و حالش خوب نیست مهد نمیره.

خیلی خوشحالم که دوباره اومدم وبلاگ و خاطرات ثبت کردم .دوستون دارم

اینم شکوفه های من

پسندها (4)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 آذر 98 13:54
ای جووونم خداحفظشون کنه خیلی نازن😘😘😍😍
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم