ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

29هفته و2روز

1393/8/29 14:57
نویسنده : مامان رعنا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم 

جات خوبه عزیزدلم؟ حسابی ورجه وورجه میکنیا مشخصه دیگه جات کم کم داره تنگ میشه الهی عزیزم ....دیگه چیزی نمونده بیشتر راه وطی کردی بقیشم باهم میگذرونیم.منم دل تودلم نیست زودتر ببینمت ایشالله به موقع میای پیشم

خب بذار برات بگم تواین چندوقت چی شده :

رفتم آزمایش قند دادم که خداروشکر خوب بود دیگه نوبت دکترم داشتم که همه چیتو چک کرد که بازم خداروشکر خوب بود فقطمنوزن اضافه نکرده بودم نمیدونمم چرا آخه اولاش که تو کوچولو بودی تند تند وزن اصافه کردم ولی الان که باید وزن اضافه کنم همینجور وزنم ثابت مونده .ابرو

دیگه اینکه با دوستان دوران دانشگاهم رفتیم بیرون حسابی با شکمم عکس انداختن منم میگفتم دخترم با هرکسی عکس نمیگیره....نیشخند

یکی از خواننده های مورد علاقم فوت کرد *مرتضی پاشایی*ایشالله خدا رحمتش کنه گریهگریه

جونم برات بگه که دخترخالت مهرو جونم مسموم شد الهی بمیرم خیلی حالش بد بود هنوز خیلی کوچولو هست و الان 10ماهشه حسابی آب شده ، بهش سرم زدن ولی الانخداروشکر بهتر شده ، راستی پسرخاله آرشا تا شکم منو میبینه بلوزشو میزنه بالا میگه نی نی فک میکنه خودشم نی نی داره عزیزماز خود راضی

راستی یه خبر خیلی خوب اینکه بلخره برات سرویس خواب گرفتیم  با موکت ، ولی خب سرویس خوابت 1ماه طول میکشه بیاد ، مبارکت باشه عزیز دلم قلب

آهان یه چیز دیگه 26آبان هم سومین سالگرد نامزدیمون بود  که با بابایی حسابی اون دوران و یادآوری کردیم یادش بخیر روزای خوبی بود ....بغل

قربونت برم همش همین بود کلشو برات تعریف کردم 

دوست دارم یه عالمه 

خوب بزرگ شو مامانی بوووووووووسماچ

پسندها (1)

نظرات (9)

فافا
2 آذر 93 10:46
سلام مامان رعنای عزیز. خیلی خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم . انشاالله دختر نازنینت زود زود بیاد توی بغلت و یه عمر لذت با هم بودن رو تجربه کنید. من نمی دونستم شما بارداری. فک میکردم شما هم منتظری تا خدا بهت یه فندق بده که الان می بینم خدارو شکر یه دونه خوشششششگلش رو بهت داده . خیلی دوستت دارم مراقب خودت و دخملی ما هم باش.
مامان رعنا
پاسخ
فافا جونم مرسی عزیزم منکه گفته بودم مشکل تیرویید دارم بعد از6ماه حامله شدم و نگران نباش البته ایشالله که این ماه حامله باشی عزیزم. عزیزم مراقب خودت باش شاید الان یه کنجد داره تودلت رشد میکنه
لیلا
3 آذر 93 14:24
سلام رعنا جون خداروشکر که همه چی خوب پیش میره ایشالله تا دو ماه دیگه نی نیت سالم میاد بغلت مواظب خودت و نی نیت باش دعا یادت نره
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم ، هرروز دعا گوت هستم عزیزم اتفاقا دیروز بارون میومد خیلی دعات کردم
سمیه
3 آذر 93 22:33
خدارو شکر که همه چی خوبه .. درپناه حق
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم لطف داری مواطبه خودت باش
فافا
5 آذر 93 10:52
رعنا جون شما الانم داری برای تیرویئدت قرص میخوری؟ اولای بارداری مشکلی نداشتی؟
مامان رعنا
پاسخ
آره عزیزم ما کم کارا حتما باید قرص بخوریم تا نی نی تیروییدشو ازاون بسازه وگرنه مثه خوده ما کم کار میشه .اولا دوز داروم نصفه قرص بود بعد که باردار شدم روزی 1دونه میخورم تازه پیش دکتر غددبودم ازم داده بودم که خوب بود وهمون روزی 1دونه رو میخورم ولی هردوماه باید آز داد تا تیروییدت چک بشه وگرنه غیر ازاین هیچ مشکلی نیست، نگران نباش عزیزم ایشالله این ماه حامله ای
ژاله
7 آذر 93 22:50
رعنا جونم ممنون از تبریکت انشااله جشن تولد دخمل گلت. سرویس خواب نی نی مبارک به سلامتی و خوشی استفاده کنید. راستی خیلی خاله مهربونی هستی که برا ی شادی مهرو و آرشا جون سفارش دادی معلومه مامان خیلی خیلی مهربونی میشی خوش به حال دخملت میشه. سالگرد نامزدیتون هم مبارک انشااله سالها در کنار همسری و دخملی شاد و سلامت زندگی کنید.
مامان رعنا
پاسخ
مرسی ژاله جونم واقعا اویزا خوشگل بود دست گلت درد نکنه حیف که بلد نیستم عکس بذارم وگرنه عکسشو تو وبلاگم میذاشتم .آره اتفاقا همه میگن انقدر خواهرزاده هاتو دوست داری بجه خودتو چقدر دوست داری مرسی که بهم سر زدی گلم دخترگلتو ببوس
معصومه
9 آذر 93 22:17
azizammmmmmmm jonammmmmmmmm
مامان رعنا
پاسخ
مرسیییییی عزییییییییزمممممممممم تازه از وبلاگ دوستان فهمیدم که باردارین مبارکه عزیزم
فافا
10 آذر 93 18:22
عایا کسی هست به ما هم رمز بدهد البته اگه دوست داری!
مامان رعنا
پاسخ
البته عزیزم
مامان آقا محمد
13 آذر 93 9:38
سلام منم چن روزیه حال خوبی ندارم نمیدونم از عوارض بارداریه یا نه ولی همش دوس دارم گریه کنم و دلمم گرفتس ببینم تو درد زیر دل نداری؟ من دارم و نمیدونم همین باعث شده حالم بد باشه!
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم چرا منم همش گریه میکنم و دلم میگیره و عصبی میشم آره اینا ماله بارداریه بخاطر هورمونا بدن بهم میریزه درد زیر دلم دایم ندارم ولی گهگاهی زیر دلم درد میگیره که اونم ماله بارداریه هرچی ماه بره بالاتر دردا بیشترو بیشتر میشن
لیلا
15 آذر 93 9:22
سلام رعنا جون میشه رمزت رو به من هم بدی؟
مامان رعنا
پاسخ
آره عزیزم خصوصیتو چک کن