ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

خدایا بازم ممنون که خوشحالم کردی........27هفته و6روز

1393/8/19 12:52
نویسنده : مامان رعنا
416 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هرچقدر بگم دوست دارم بازم کمه نمیدونم باید چجوری سپاس گزار محبتات باشم خدای مهربونم 

خدایا ممنونم که دخترم سالمه سالمه 

دیروز نوبت سونو داشتم واسه مساله ی سرت که دوباره اندازه بگیرن ، دلشوره عجیبی داشتم فقط تودلم صلوات میفرستادم 

فکرای منفی ازم دور نمیشد نکنه یه مشکل دیگه پیدا بشه ؟ نکنه اندازش تغییری نکرده یا بزرگتر شده؟ ووووووو

وقتی آقای دکترو دیدم یه جورایی آروم شدم نمیدونم چرا ولی احساس کردم اتفاق بدی قرار نیست بیفته 

وقتی دکتر مشکلمو پرسید ومن براش توضیح دادم که حتی آمنیوسنتزهم کردم و یه مشت آزمایشای دیگه که همش خوب بودا به دقت تو مانیتورش نگاه میکرد  منم فقط هاج و واج به صورت دکتر نگاه میکردم و منتظر بودم که بگه که مشکلی نیست و من ازخوشحالی پرواز کنم....

دکترتمام اندازه هارو به منشیش میگفت ...ناگفته نماند که دکتر باتجربه ایه و توی شیراز بهترین دکتره تمام مدرکاشم ازآمریکاست  وتقریبا مسن بود

وقتی که تمام شد دکتر گفت دخترت دخترخیلی خوبیه وسالمه سالمه وازاولم هیچیش نبوده این دکترا ازاولم اشتباه گفتن بهت واندازش هم 4.5هست وایییییییی وقتی اینارو میگفت من فقط بلند بلند میگفتم  خدایا شکرتتتتتتتتتتبغل

ازخوشحالی دلم میخواست بدوام .....راستشم بخوای ازخوشحالی به شدت گشنم شد نیشخند

امروزم نوبت آزمایش قندداشتم چون پیش متخصص غددبردم گفتم زیاد بالانیست وباید آز بدی تا مشخص بشه .....راستش تمام رگای دستم بشدت درد میکنه چون تواین مدت همش ازم خون گرفتن هم سیاه شده هم درد اما فدای یه تار موهات دخترم 

توفقط حالت خوب باشه من واسم مهم نیست چه مشکلی پیش بیاد واسم 

دوستت دارم یه عالمه و خوب بزرگ شوماچ

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان لیلی
19 آبان 93 13:20
خیلی برات خوشحالم عزیزم. امیدوارم صحیح و سالم بیاد توی آغوش گرمتون.
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان آقا محمد
19 آبان 93 17:52
سلام ان شاالله دخملت سرموقع دنیا بیاد دخترت سه روز از پسر من بزرگتره
مامان رعنا
پاسخ
ممنون عزیزم عزیزم خدا ایشالله واست حفظش کنه
لیلا
20 آبان 93 11:12
سلام رعنا جون وااااای خیلی خوشحال شدم خدارو شکر ایشالله این چندماه زود زود سپری میشه و دخمل گلت سالم میاد تو بغلت
مامان رعنا
پاسخ
مرسی لیلا گلی ایشالله بزودی خبر بارداریتو بشنوم عزیزم
سمیه
21 آبان 93 23:50
قربونش برم من خدا حفظش کنه انشاالله از دست این دکترا که جز استرس وارد کردن کاری ندارن خدا رو هزاران بار شکر انشاالله که سر موقع صحیح وسالم زیر سایه پدرو مادر گلش بدنیا میاد ,,,,
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم واقعا خیلی ازاین دکترا هیچی حالیشون نیست فقط یه مدرک گرفتن بیمارستان که بستری بودم یه نی نی دیدم بشدت خوشگل بود تازه دکترا بهش گفته بودن سرش نسبت به بدنش کوچیکه و ناقصه وباید سقطش کنی ولی بخدا انگار یه فرشته خوابیده بود واقعا تاسف باره اینجوردکترا. سمیه جون ایشالله هرچی ازخدا میخوای بهت بده عزیزم