ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

این بلاها چیه؟؟؟؟؟؟

1393/8/14 0:22
نویسنده : مامان رعنا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمن

من نمیدونم چرا اینقد عجولی تودختر؟؟؟ مامانی توهنوز خیلی کوچولو هستی توروخدا تا موقع زایمان توشکم مامانی بمون و رشد کن

پریشب دردای بدی داشتم تا اومدم بیمارستان بستریم کردن الانم تو بیمارستانم دارم واست میگم گلم، انقباضای بدی تو رحم داشتم هرلحظه ممکن بود زایمان کنم الانم کوه دارو و سرم بمن وصل میکنن تا شما نیای.

دخترنازم حرف مامانیرو گوش کن و تا موقع موعد همونجا بمون باشه؟؟؟

دیشب فقط کارم گریه بودمیگفتن اگه زایمان کنم شمابرام نمیمونی مامانی تورو به امام حسین که امشب شام غریبانست بمون و خوب رشد کن 

یه عالمه بوووووس واسه دختر قشنگم

پسندها (2)

نظرات (5)

لیلا
14 آبان 93 8:54
سلام رعنا جونم نگران نباش اصلا به خودت استرس راه نده به خدا توکل کن که همه چیز در ید قدرت اوست ایشالله که نی نیتو به موقع و سالم به دنیا میاری
مامان رعنا
پاسخ
مرسی لیلا جون توروخدا واسم دعا کن به خیر بگذره
لیلا
14 آبان 93 11:31
رعنا جون الان در چه حالی هستی دکتر چی گفته
مامان رعنا
پاسخ
هنوزم بستریم ، عفونت شدید ادراری دارم الانم هرچی آز قندمیگیرن بالاست شده غوزبالاغوز
سمیه
15 آبان 93 14:14
تو رو خدا نگران نباش استرس برات سمه انشاالله بحق شاهزاده علی اصغر که باب الحوائج هستند که بچه ات به وقتش وصحیح وسالم بدنیا میاد انشاالله که همه چی خوب پیش بره حتمن دعاگوت خواهم بود من وبیخبر نذار.
مامان رعنا
پاسخ
مرسی سمیه جونم ایشالله بارداری خودت عزیزم، ولی خدایی حاملگی سختی داشتم ایشالله هرکسی حامله میشه بدون دردسر 9ماهشو پر کنه دیروز مرخص شدم خداروشکر دیگه درد ندارم ولی خیلی باید مراقب باشم تا این وروجک هوس بیرون اومدن نکنه
سمیه
17 آبان 93 5:29
خدارو هزار بار شکر باورکن یه لحظه از خاطرم نرفتی همش نگرانت بودم دیشب تو مجلس امام حسین خییییلی دعات کردم فقط استراحت کن و به فکر خودتو دختر نانازت باش انشاالله که تا نه ماهه کامل پات به بیمارستان نرسه
مامان رعنا
پاسخ
مرسی سمیه جون خیلی گلی بخدا اشک تو چشام جمع شد ایشالله بزودی خبربارداریتو بشنوم عزیزدلم
zahra1367
19 آبان 93 9:30
واااااااای رعناجان..مراقب خودت باش خانمم چطوری دردوانقباض گرفتی؟اخه منم گهگاهی کمردردودل دردمیشم..نمیدونم انقباضه یاچیزه دیگه...نمیتونم تشخیص بدم الان هفته 24 هستم..واسم دعاکن خانمی..انشالا باقی دوران بارداریت بخوبی بگذره عزیزم...راستی توی سونوگرافی طول سرویکست چندبود؟ خدایا خودت نگه داره همه نینی های تووراهی باش
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم.....نه عزیزم کمر ودل درد انقباض نیست ....یه جورایی شکمت به شدت سفت میشه و ول میکنه دقیقا درد زایمان اینجوریه ایشالله بقیه دوران هم بسلامتی طی میشه ....راستش طول سرویکسمو هیچوقت نمیزنه فقط مینویسه مناسب الهی آمینننن