ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

6ماهت تموم شد هووووووررررراااااا

1393/8/5 3:09
نویسنده : مامان رعنا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترقشنگم خوبی؟ مامانی اینروزا خیلی شیطون شدیا همش منو قلقلک میدی از خود راضی

مبارک باشه گلکم 6ماهت تموم شدو وارد ماه هفت شدی خداروشکرهورا

منم یه چندروزه حالم بده بشدت سرماخوردم و فین فین میکنم ، دوباره هم این عفونت روده فلان فلان شده برگشته سراغم من نمیدونم چرا دست از سرم بر نمیداره هرازگاهی باید بیادو منو عذاب بده ، انقدر امروز درد داشتم که فقط گریه میکردم ، دیگه نشستم باهاش صحبت کردم فعلا چشمش نزنم آروم گرفته.استرس

مامان سحرم بیچاره برام سوپ درست کرد دستش درد نکنه خوردم خیلی آروم شدم چون سرم خیلی سنگین شده بودفقط درد روده خیلی اذیتم میکنه

گل من مواظبه خودت باش باشه؟ چشام کور بشه و نبینم یه وقتی یه چیزیت بشه 

یه عالمه بووووووووووس واسه یکی یه دونه ی منماچ

پسندها (2)

نظرات (4)

هنرهای دست ساز چیکچی
5 آبان 93 8:17
امیدوارم به زودی بهبودی کامل به دست بیارید
مامان رعنا
پاسخ
ممنونم سایت خیلی خوبی دارید
لیلا
7 آبان 93 9:25
سلام سفیدبرفی جون خداروشکر ایشالله به سلامتی سه ماه باقی مانده رو سپری کنی و دخمل نازت بیاد تو بغلت. منم همیشه از این دل دردا دارم واقعا اذیت کننده اس. ایشالله بهتر میشی برا منم دعا کن
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری.ایشالله قسمت توهم میشه توکلت بخدا باشه
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:27
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________________[پاستخ] حتماعزیز
مریم.خلوت مادرانه
12 آبان 93 18:53
سلام گلم به سلامتی انشالله بقیه راه هم بزودی و با شیزینی. میگذره دخمل گلت میاد تو بغلت
مامان رعنا
پاسخ
مرسی مریم جونم لطف داری همچنین واسه توت فرنگی شما