ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

توهمه دنیای منی...

1393/8/3 2:02
نویسنده : مامان رعنا
265 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس قشنگیه وقتی تو در وجودمی، درمن نفس میکشی و هرروز بزرگتر میشی، وقتی که هرجا هستم توهم بامنی ، وقتی که خوشحالم تواولین نفری هستی که حسش میکنی و وقتیم که غمگین و ناراحتم بازم تو...                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

وقتی که با دستها و پاهای کوچیکت بمن میزنی میفهمم که تو چقدردنیای منی واگریک روز حرکتو نفهمم دنیای من سیاه و تاره                                                                                                                                 

 

وقتی که خوابم منو ازخواب بیدارمیکنی ومن با لبخند بیدار میشم وخوشحال ازاینکه یه روز دیگه درکنار تو وتودرکنار من هستی                                                                                                                         

هرروز خدارو شاکرم بابت هدیه ای که بمن داده                                                   

کوچولوی قشنگم ازت میخوام که واسه همه کسانیکه این آرزرو دارند دعا کنی که خدا هم هدیه ای تودل ماماناشون بذاره آمییییبیییین

پسندها (2)

نظرات (0)