ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

دخترگردن کلفت من

1393/7/27 0:41
نویسنده : مامان رعنا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمامانی

ببخشید یه چندوقت نبودم  ، جونم برات بگه که مامان سحرو باباداریوش اومدن قضیه تصادفممو فهمیدن دیگه کلی هم ناراحت شدن بعد دیگه واست نذرداشتم آش رشته درست کردم خیلیم خوشمزه شد با بابایی درخونه ها آش دادیم

خاله غزاله اینا خونشون و عوض کردن دارن از اینجا میرن دیگه بهم نزدیک نیستیم و کلی ازهم دور شدیمگریه

منم یه چندروز فکرم درگیر سرت بود که ان اف آیا اومده پایین یانه دیگه امروز نوبت دکتر داشتم گفت عاملش ارث هم میتونه موثر باشه ولی حتما تو هفته 28باید یه سونو انجام بدی .خانم دکتر گفت کاریش نمیشه کرد دخترت گردن کلفته ازاون قلدراعینک

دیگه مامانی توقراره دختر گردن کلفت من بشی مثله بابات لابد به اون رفتینیشخند

پسندها (1)

نظرات (2)

نمدشاپ
1 آبان 93 3:04
انواع تزئینات و وسایل نمدی با ارزان ترین قیمت! لطفا از سایت ما دیدن کنید
zahra1367
3 آبان 93 0:02
ای جووونم دخمل گردن کلفت..هفته 28سونو براچی گفتن بایدانجام بدین؟مگه چه مشکلی داری الان دوستم؟...من هفته 22هستم..یک هفته ای هست مثل تکونای که شماگفتی حس میکنم..شکمم میپره..مثل موج هههه...تقریبا نینی هامون یک سن هستن...خدابرات ببخشه دوستم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم من الان 25هفتمه گلم ، یه مایعی پشت گردن جنین هست که بهش ان اف میگن که اون مقدارش بیشتراز معمولش بود برای همین همه آزمایشارو انجام دادم امنیوسنتزکردم ولی مکلی نبوده خداروشکر ولی بازم باید توهفته 28چک بشه.ایشالله نی نی گلت همیشه سالم باشه عزیزم