ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

سفید برفی من

اولین لگدات

1393/7/16 13:21
نویسنده : مامان رعنا
535 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربونت بشمقلب

چندوقت بود یه حرکتایی تودلم احساس میکردم مثل موج بود ولی دیشب دیدم یه طرفه شکمم میپره بالا وایییییی انقد ذوقتو کردم مامان سریع صدای بابایی زدم که اونم نگاه کنه ولی بیچاره ازبس میخ شده بود چشماش اشک جمع شد ولی تو اصلا دیگه تکون نخوردی ازحالا داری ناز میکنیا ای شیطون تا بابایی رفت تو دوباره تکون خوردیمژه

حتی یه لحظه شکمم مثله موج دریا شد همچین بالا و پایین رفت منم حسابی ذوق زده شده بودم ولی بابایی نتونست ببینه البته تونخواستی نشونش بدی دخترشیطون منچشمک

پسندها (2)

نظرات (4)

سمیه
18 مهر 93 15:52
سلام مامان رعنا جون الهی بگردمش اودخمل ناز و انشاالله که خدا برات حفظش کنه رعنا جون ودر پناه خداوند باشید هر دوتون
مامان رعنا
پاسخ
مرسی سمیه جون خیلی پیغامت پرانرژی بود کلی خوشحالم کردی عزیزم همچنین شما همیشه درپناه خدا باشید
لیلا
19 مهر 93 8:36
سلام رعنا جون مرسی از اینکه برام پیام گذاشتی. ایشالله دخمل نازتو به سلامت به دنیا بیاری. برا منم دعا کن حس مادرشدن رو تجربه کنم
مامان رعنا
پاسخ
لیلا جون عزیزم حتما دعا میکنم بخدا من شب و روزم دعاست ایشالله که خدا روسفیدم کنه
مریم.خلوت مادرانه
23 مهر 93 9:15
ای جوووووونم عزیزم چه لحظه قشنگی یعنی منم میتونم بزودی تجربش کنم. خدا حفظش،کنه برات گلم
مامان رعنا
پاسخ
عزیییییییزم چراکه نه؟ منم خیلی منتظر این لحظه بودم ایشالله خودتم به زودی این لحظه رو حس میکنی فقط بعضی موقع ها واقعا دردآوره
مامان نفیسه
28 مهر 93 12:24
آره این لحظات خیییییییییییییییلی شیرینه.... ایشاله به سلامتی فارغ بشی عزیزم ولی قدر این روزا رو بدون که تکرار نشدنیه
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم برام دعا کنین مشکل سرش حل شده باشه