ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

من اگه بودم .....

1393/9/18 4:18
نویسنده : مامان رعنا
273 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول خواب ندارمو دارم واسه خودم نو بعضی ازسایتا و وبلاگا میچرخم 

به چنتا وبلاگ برخوردم که واقعا هنوز موندم که اگه من بودم چجور بودم؟ چکارمیکردم؟

خیلیاشون شوک بهم وارد کردن که چه زندگیای سختی داشتن چیا کشیدن خودمو جای اونا گذاشتم،......نه من نمیتونستم مثه اونا باشم اگه بودم حتما از زندگی جا میموندم 

نمیدونم شاید خدا وقتی یه مشکلی بده خودشم صبرشم باهاش میده شاید که نه حتما اینطوره.....

خیلی فکرمو مشغول کردن واقعا چرا بعضیا انقد بلا سرشون میاد ولی بازم دست به زانوی خودشون میزنن با یاعلی ازجاشون بلند میشن و دوباره شروع میکنن....نه یه بار نه دوبار نه سه بار.......خیلی بارها شکست خوردن و ولی هیچ شکایتی نکردن

همیشه فک میکردم اینجور آدما تو فیلما هستن اما دیدم نه رعنا خیلی عقبی همه که مثه تو نیستن ....کاش منم همت اونارو داشتم .....

خوش به سعادتشون که همیشه نیمه پر لیوان و میبینن همیشه تو بدترین بلا ها و نا امیدی ها یه امیدی ته دلشون موج میزنه کاش همه اینجورباشیم مثبت باشیم ...

دخترگلم تو لا اقل مثه من نباش ....زودی خسته نشو ...زودی جا نزن.....خوردی زمین خودت سعی کن بلندبشی منتظر بقیه نباش که دستتو بگیرن ........همت داشته باش...واسه خوشبختیت بجنگ  ، از راه درستش.......

 

پسندها (2)

نظرات (3)

هنرهای دست ساز چیکچی
18 آذر 93 8:40
خیلی خوبه که همچین دیدگاهی دارید
مامان رعنا
پاسخ
ممنونم
فافا
19 آذر 93 10:23
عزیزم خیلی خوبه که به روزهای سخت هم فکرکنیم. منم خیلی توی ولاگا چرخ میزنم و میبینم که خیلی ها مشکلاتی دارن که من حتی توی خواب هم نمی بینم. مهم اینه که به قول توبتونیم برای خوشبختی مون بجنگیم . نی نی نازی چطوره ؟ الهی قربونش برم.
مامان رعنا
پاسخ
آره فافا جون بعضیا یه زندگیایی دارن که وقتی میشنوم سرم سوت میکشه واقعا چجور طاقت اوردن ... عزیزم خدانکنه ایشالله روزی خودت دخترمم خوبه سلام به خاله فافا میرسونه
عمه فروغ
21 آذر 93 2:50
سلام رعنا جون.منم امشب بي خوابي زده به سرم زندگي آدم ها با هم متفاوت هست ولي وقتي مشکلي براي آدم پيش مياد خدا خودش صبر و استقامت رو هم همزمان با اون مشکل به آدم ميده و اين که چرا براي بعضي ها اين همه مشکلات پيش مياد فقط حکمت خداست و ما هم از حکمتش چيزي نميدونيم. ان شاا.. هميشه خوشبخت و شاد باشي و مشکلي در زندگيت پبش نياد گل دخترتم ببوس
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم که وبلاگم سر زدی واقعا خدا خودش خیر همه رو میخواد وماهم چیزی از حکمت خدا چیزی نمیدونیم شاید یه اتفاقی واسمون بد باشه ولی درحقیقت یه حکمتوو خیر درش بوده ایشالله که برای هیچکس اتفاق ناخوشایندی نیوفته. مرسی گلم ولی هنوز دخترم دنیا نیومده