ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

32هفته و 5روز

1393/9/23 11:10
نویسنده : مامان رعنا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به دخترخودم 

قربونت بشم من که انقد فعالیت داری عزیزم خودتو اذیت نکن یه وقت لاغرمیشیازبان

داره کم کم 32هفتت تموم میشه و وارد هفته 33میشی.

منکه روز تاسوعا و عاشورا چشم دوخته بودم که نذری بخورم که دقیقا همون روز تاسوعا بستری شدم ، شب اربعین نصفه شب بود تقریبا ساعت 1شب بود که با بابا توخیابون بودیم منم داشتم همون موقع میگفتم خداکنه فردا روز اربعین یه نذری اونم قیمه گیرم بیاد بخورم تا بچم غذای نذری امام حسین و بخوره دلمم بدجور هوس کرده بود حرفم به دقیقه نکشید یه مردی جلوی ماشینمونو گرفت بهمون نذری داد اونم نصفه شب وای وقتی آقاهه نذری رو داد من بغض کردم و همینجور اشکام اومد پایین نگاه کردم دیدم قیمه ست ، قربون امام حسین برم که نذاشت از نذریش بی نصیب بمونیم و بچم غذای نذری بخوره ....روز اربعینم بابایی رفت بیرون وقتی اومد دستش مراز غذای نذری بود که هی بابایی میگفت نگاه کن هی میگفتی روز تاسوعا و عاشورا نذری نخوردی حالا امام حسین داره واست تلافی میکنه 

قربونت برم امام حسین قلب

دیگه اینکه یه کاردستی واست درست کردم یه آویز که البته بار اولم بود خیلی تمیز دراومدااااا ولی نمیدونم چرا به دل خودم ننشستسوال

دیروز زن عمو حسن سفره حضرت رقیه داشت که قراره بعد ازاینکه شما بدنیا اومدی مامان بزرگ (مامان بابا) برات سفره حضرت رقیه بندازه آخه واست نذر داره.

مامانی یواش تر ...میدونم دیگه جات کم شده بمیرم کاریش نمیشه کرد باید تحمل کنی تا به وقتش بیای تو بغل خودم.بغل

ایشالله همه دوستام وهرکس که منتظر لطف خداست اینروزا بزودی نصیبش بشه ، دیروز توسفره حضرت رقیه وقتی آش رشته هم میزدم واسه همتون دعا کردم دوستای خودم ....ایشالله حضرت رقیه دعامو مستجاب کنه چون خوش 3سالش بیشتر نبوده نمیذاره کسی بی بچه باشه...الهییییی آممممممییییینخیال باطل

پسندها (3)

نظرات (6)

لیلا
24 آذر 93 12:24
سلام رعنا جون خداروشکر که همه چیز خوبه. ایشالله این هفته های باقیمانده هم بزودی سپری بشه و نی نیت رو تو بغل بگیری
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم لطف داری ، مواظبه خودت خیلی باش لیلا جون
عمه فروغ
29 آذر 93 14:19
سلام عزیزم ان شاا.. دختر گلت بسلامتی بیاد تو بغلت ان شاا.. هر خواسته ای دارید بهش برسید ازتون یه درخواستی دارم ما تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردیم میشه بهمون رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به 1000891010 اس ام اس کنید ممنونم از لطفتون
مامان رعنا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان نفیسه
29 آذر 93 19:18
سلام رعنا جونم خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی عزیزم من ژیش چندین دکتر رفتم و در 7 ماهگی دکتر ابطحی رو انتخاب کردم که عالی بود و واقعا راضی بودم پرستارا هم به مریضای دکتر ابطحی خیلی میرسیدن امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی و بسلامتی نینی خوشملت رو بغل بگیری ایشالا بازم پیش ما بیا خوشحال میشیم بووووووووس
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم خداروشکرکه زایمان خوبی داشتی ایشالله دخترت همیشه زنده باشه
مامان نفیسه
1 دی 93 10:37
سلام گلم فکر کنم قبول کنه مطبش تو ساختمان نگین روبروی هتل پارسه وقتش رو هم همون روز باید بگیری از ساعت 12 ظهر وقت میگیری برای ساعت 3 به بعد که دکتر میاد دفعه اول رو باید حضوری بری از دفعات بعدی تلفنی وقت بگیری همه آزمایش ها و سونو هات رو هم ببر همرات ایشالا که قبول کنه عزیزم و زایمان خوبی داشته باشی و فرشته کوچولوت رو بسلامتی بغل کنی
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم هرچی خدابخواد ببینم با این گیر بازاری که تو سزارین شده آخرکجا زایمان میکنم مرسی که گفتی عزیزم
مامان نفیسه
1 دی 93 10:38
شما هم با افتخار لینک شدید
رویا (روزهای آینده)
1 دی 93 15:59
خب خداروشکر ان شاء الله دو ماه با قیمونده هم زود بگذره
مامان رعنا
پاسخ
مرسی رویا جون ایشالله واسه شماهم به خوبی و سلامتی بگذره