ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

34هفته و 4روز......اسم دخترم

1393/10/6 0:51
نویسنده : مامان رعنا
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی قندعسلم؟

الهی بعضی از این دکترا بمیرن که هیچ سوادی ندارن بعد اسم دکترم رو خودشون میذارن

پریروز رفتم یه سونویی بکنم بدونم چندکیلو شدی واییییی یعنی مردم و زنده شدم بسکه اون دستگاهشو رو شکمم فشار داد به حدی الان شکمم درد میکنه که نگو حتی کبودم شده.........قبل از اینکه سونو بکنه خیلی ورجه وورجه میکردی بعد ازسونو تا فردا عصرش فقط یه تکون خیلی کوچیک خوردی الهی بمیرم فک کنم یه جاییت درد گرفته بوده آخه سایقه نداشت یه دفه ایی آروم بشی الهی دستش بشکنه به حق امام حسین گریه

تازه هرچیم میگفتم وزنش چقدره میگفت تو جدول نگاه میکنم ...من نفهمیدم منظورش چیه بعد دیدم رفته تو یه جزوه نگاه میکنه میگه الان باید حدودا 2500باشه یعنی فهمیدم که چقدر بی سواده اسمه دکترم سروش ارشدی بود اینو میگم که هرکس تو شهرماهست نره پیش این بی سواد فلا ن فلان سده خیلی دلم ازش پره....عصبانی

راستی ملوسکم اسمتم گذاشتیم ایلای یه اسم ترکی هست که معنیشو خیلی دوست دارم یعنی ماه فامیل، ماه طایفه، کسی که تو فامیل مانند ماه بدرخشد

قربون دخترم بشم که مثه ماه میمونه تو فامیل...چشمک

دوباره آزمایش قند دادم که خداروشکر این سری از سری های قبلی بهتربودنیشخند

دیگه اینکه چیزی به دیدارمون نمونده پس سعی کن خوب تواین روزا بزرگ بشی عزیزکم ماچ

خوب بخوابی بووووووووس

پسندها (2)

نظرات (6)

افسون
6 دی 93 1:09
سلام عزیزم . ای جانم ! خدا نی نی گلتو برات حفظ کنه عزیزم . قبول دارم حرفتو . متاسفانه بعضی از پزشکای ما خیلی ناوارد و بی مسئولیت شدن . نگران تکونای پرنسس خانوم نباش . بعضی روزا کمتر ورجه وورجه می کنن بعضی روزا بیشتر . ایشالله بارداریتو با سلامتی طی کنی و دخمل نازتو به شادی و تندرستی بغل بگیری . مراقب خودت و نی نی باش . بوسسسسسسس
مامان رعنا
پاسخ
مرسی افسون جون که به ما سر زدی خوش اومدی به وبلاگ دخترم خیلی ممنون عزیزم لطف داری
لیلا
7 دی 93 8:27
سلام مامان رعنا وای وای چه اسم قشنگی ایشالله به سلامتی به دنیا میاد و میشه چراغ خونه
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری ایشالله منتظر خبر خوبت هستم به لطف خدا
محبوب
8 دی 93 10:55
سلام عزيزم حالا ميتوني لينک را ببيني نميدونم چرا اون دفعه اين بلاگفا مارا شرمنده کرده بود و ثبت نشده بود خاله قربونش بره الهي که دردش گرفته و آروم شده حالا بهتري عزيزم؟ مگه شما کدوم شهر هستين؟
مامان رعنا
پاسخ
سلام گلی شوخی کردم آره عزیزم خداروشکر خوبم امروزم رفتم سونوی دیگه گفت وزنش 2600هست نمیدونم خوبه یانه من شیراز هستم محبوب جون
کوثر
8 دی 93 19:46
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
فافا
13 دی 93 11:00
ای جونم چه اسم نازی. نامدار باشه خانوم طلا. موافقم باید دست برخی پزشکان محترم رو از بیخ قطع کرد. بس که فشار میدن . خودشون که نمی فهمن چه دردی داره.
مامان رعنا
پاسخ
مرسی فافا جون وای آره فلان فلان شده اشکمو دراورد دلم میخواست بلندشم دستشو گاز بگیرم تا دیگه اینجوری فشارنده
مامان نفیسه
15 دی 93 11:11
سلام گلم چرا واسه سونو نمیری پیش ویولت ادیب؟؟ اون خیلی کارش خوبه و دستگاههاش نو هست البته یکم سخت وقت میده ولی سی دی میده از نینی و مهربونه کارشم عالیه
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم آره برای ان تی رفتم پیش ایشون وازشون خیلی راضی بودم و از دخملمم سی دیشو گرفتم ولی من فقط همینجوری میخواستم یه سونو معمولی بدم بیشتر بدونم وزنش چقدره حالا رفتم تو34هفته و 6روز گفت 2600هست حالا نمیدونم خوبه یانه