ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

35هفته و2روز......

1393/10/11 3:31
نویسنده : مامان رعنا
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

روز 2شنبه که 34هفته و6روزم بود رفتم سونو خیلی دوست داشتم بدونم چندکیلویی که دکترگفت 2600 که گفت وبه حالا نمیدونم چقدر درست بوده ایشالله تنت سالم باشه عزیزم

تقریبا همه وسایلتو چیدم اتاقت خیلی خوشگل شده بغل

رفتم واسه چکاپ که دکتر گفت حدود 3بهمن بدنیا میای البته شاید دکترمو عوض کنم تاریخ عوض بشه ولی علل الحساب 22روز دیگه بیشتر نموندهمژه

دوباره سرماخوردم این سرماخوردگی مهلت نداد یکم خوب باشم تا سری قبلی خوب شد دوباره سرماخوردم برای همین وحشتناک گلوم درده حتی گردنمم درده ازپشت گوشم تا پایین گردنم  نکنه اوریون گرفتم؟؟؟؟؟سوال

خوب دیگه بریم بخوابیم خوب بخوابی نفسم بووووووووووس

پسندها (2)

نظرات (8)

لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:56
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:07
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
لیلا
13 دی 93 10:29
سلام رعنا جون مرسی بهم سر زدی البته این دومین میکروام میشه
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم توکلت بخدا باشه ایشالله این سری میشه
فافا
15 دی 93 11:50
ایلای جون آماده ورود به بغل مامان رعنا می باشد... از مامان رعنای عزیز خواهشمندیم که خودش رو حسابی تقویت کنه تا نی نی جون حسابی تپل بشه.
مامان رعنا
پاسخ
مامانش که داره تپل میشه
مامان آقا محمد
15 دی 93 12:33
سلام نمیخوای عکسای اتاقشو بزاری؟
مامان رعنا
پاسخ
والا خیلی دوست دارم ولی هرکاری میکنم میگه حجم عکسا زیاده نمیدونم چون با تبلت میام اینجوریه چون نت تو خونه ندارم که با لپ تاپ بیام
پدر و مادر
16 دی 93 7:53
سلام برات آرزوي موفقيت ميكنم انشاالله كه خداي مهربون، يه ني ني زيبا و صالح بهتون بده
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان آندیا
16 دی 93 8:19
سلام خاله تاریخ عقد شما با تاریخ تولد دختر من یکی هست به خاطر همین من به 6 فروردین 91 علاقه زیادی دارم و فکر می کنم روزباشکوهی هست امیدواری نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاید
مامان رعنا
پاسخ
واقعا؟ چه عالیییی اونروز وااقعا بهترین روز زندگیم بود
لیلا
21 دی 93 7:35
رعنا جون من رمزت یادم نیست