ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

36هفته و6روز......وای

1393/10/21 23:41
نویسنده : مامان رعنا
464 بازدید
اشتراک گذاری

وای........دارم از استرس میمیرماسترس

همش اینروزا به این فکر میکنم وقتی تو بدنیا اومدی منم باراول تورو میبینم سلامت باشی، یه وقت خدای نکرده مشکلی نباشه وایییییییی

همش نگاه شکمم میکنم میگم یعنی شبیه کی هستی؟ وقتی بار اول میبینمت چه حسی دارم؟متفکر

یه خورده میترسم میگم نکنه از پس بچه داری بر نیام اگه نتونستم خوب مراقبت کنم ازت چی؟ البته مهرو و آرشا خیلی پیشم بودن از پس اونا بر اومدم برای همین توبچه داری واردم ولی بازم میترسم...ابله

خداجونم خودت کمک کن ....خدایا بحق خودت به همه دوستام  یه نی نی سالم و خوشگل بده خدایا .......بغل

دوستان خوبم مطمعن باشین تو اتاق عمل خیلی دعاتون میکنم واسه همه کسایی که میشناسمو نمیشناسمقلب

واسه همه کساییکه منتظرن تا مثه من نی نیشو نو ببینن خیال باطل

واسه سلامتی همه نی نی هاخیال باطل

ایشالله  که همتون حاجت روا بشین...الهی آمینبغل

پسندها (1)

نظرات (8)

آیدا
22 دی 93 4:16
سلام مامان رعنا جون.. انشاالله که بسلامتی ناز دختری زمینی میشه و بزودی در آغوشش می گیری... وای خیلی لحظه هیجان انگیزیه منم خیلی هیجان زده ام... سر زایمانمنم دعا کن رعنا جون
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم .....ایشالله توهم پسر قشنگتو تو بغلت میگیری خیالت راحت ...حتما عزیزم دعاگوی همه هستم
فافا
22 دی 93 11:00
قربونت برم رعنا جون. نگران نباش. ماشالله توی خانومی یکی عزیزم. دختر نازت رو هم مث خودت یه خانوم بار میاری. دخترا معمولا مث باباشون میشن. برای منم خیلی دعا کن عزیزم. انشالله زایمان راحت و بی دردسری داشته باشی و خانوم خوشگله رو سالم توی آغوش بکشی.
مامان رعنا
پاسخ
عزیزمی فافاجون خیلی لطف داری عزیزم .....هرروز دعاگوت هستم عزیزم ولی زمان عملم برات خیلی دعا میکنم وهمچنین بقیه چون لحظه ایه که دیگه تکرار نمیشه و میگن دعا زود اجابت میشه ایشالله که همینطور باشه توام برام دعا کن بچم سالم باشه واقعا استرس زیادی دارم برای این مورد
رویا (روزهای آینده)
22 دی 93 13:33
سلام ان شاء الله بسلامتی و مبارکی
مامان رعنا
پاسخ
مرسی رویا جون ایشالله این دوران به خوبی برات بگذره و نی نی به موقع بیاد توبغلت
پانیذ
22 دی 93 23:58
سلام مامان رعنا خوبی؟ ان شاالله ایلای به سلامتی دنیا بیاد و حضورش در آغوشت پر برکت و خیر باشه. منم نی نی تو دلی دارم. ولی تازه هفته ی پنجمم... پیشم بیا.
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم پس الان یه کنجدتودلت داری ایشالله 9ماه خوبی رو سپری کنی و نی نی گلت بیاد توبغلت
فافا
24 دی 93 10:41
قربونت برم استرس نداشته باش. بهترین و با شکوهترین روز زندگیته روزی که ماه بانوی خوشگلت قدم میذاره توی دنیا. سوره مریم و یس رو بخون و سعی کن این روزها حسابی نهایت لذت رو از دوران بارداری ات ببری. ممنونم که یاد منم هستی عزیزم. برات آرزو میکنم زایمان راحت و آرومی داشته باشی.
مامان رعنا
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری .ایشالله توهم همیشه شاد زندگی کنی و کلی قربدی ایشالله هرموقع هم خدا صلاح دونست یه نی نی بیاد تودلت و حسابی قلمبت کنه
مامان محمدرضا (محبوب)
26 دی 93 20:24
سلام رعنا جون عزیز دلم دقیقااااااااااااااا مثل من منم فقط استرس سالم بودنش رو داشتم ولی خیالت راحت و هیچ استرسی نداشته باش قربونت برم حتی وقتی به هوش اومده بودم مدام میپرسیدم سالم سالم سالم؟ همش هم مامانم و شوهرم و خواهر شوهرم که پیشم بودن میگفتن آره عزیزم چرا سالم نباشه منم میگفتم تو را خدا تو راخدا راستشو بگین سالم؟ از بس قبل از بیهوش کردنم تو این فکر بودم بعداز به هوش اومدن هم این ورد زبونم بود حالا به سلامتی کی؟ بهمنی هست یا اسفندی؟؟؟؟ این خانوم خانوما؟؟؟؟؟؟؟ قربونش بره خالش الهی
مامان رعنا
پاسخ
عزیزم خدانکنه 3بهمن ااگه خدابخواد بدنیا میاد. وای آره محبوب جون اتفاقا خودم همش به این فکر میکنم بهوش میام همش میپرسم سالمه؟؟؟؟ توروخدا واسم دعا کن سالم باشه
مامان محمدرضا (محبوب)
27 دی 93 10:48
ايشالله به سلامتي زانوي خير زمين ميزاري عزززززززززيزم خواهر گلم رعنا جووووووونم خيلي خيلي دعا کن واسه همه واسه مريضا خواهرما دعاش کن مريضه الهي قربونت برم تو دعا گيراس واسه اونايي که ني ني ندارن هم دعا کن بووووووووووووووووس
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشالله که خدا سلامتیشو بهشون برگردونه بخدا اشکم دراومد حتما دعاگوی همه هستم مخصوصا وقتی مبگین بیشتر مدیونتون میشم
مامان محمدرضا (محبوب)
27 دی 93 10:51
ايشالله به سلامتي زانوي خير زمين بزاري عزيزم خواهر گلم واسه همه دعا کن آخه دعاي شما گيراس براي همه اونايي که ني ني ندارن واسه مريضا خواهرم مريضه خيلي دعااااااااااااش کن بي صبرانه منتظريم عکس خانوم خانوما را بزاري وااااااااااااااي يه هفته ديگه
مامان رعنا
پاسخ
حتما عزیزم