ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

سفید برفی من

37هفته و 4روز.....مامانی حالش بده

1393/10/27 2:13
نویسنده : مامان رعنا
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم باورم نمیشه دیگه تواین هفته میبینمت واای خیلی هیجان دارم البته بیشتر استرس که اونم اصلا دست خودم نیست دیگه نگرانی های مادرانه داره تازه شروع میشه.چشمک

الهی بمیرم تواین هفته هابیشترباید چیزای مقوی بخورم تارشدت خوب باشه و خوب وزن بگیری ولی این عفونت روده فلان فلان شده دوباره پیداش شد...گریه

واقعا اذیتم الان 3روزه نه غذایی میتونم بخورمسبز هیچ کاری نمیتونم بکنم فقط از درد دارم به خودم میپیچم ازبس تواین چندروز گریه کردم چشمام از حدقه داشت میزد بیرون 

بیمارستان بردنم بهم سرم و یه مشت آمپول و دارو دادن بازم فایده نکرده که نکرده دیگه کم کم دارم شک میکنم یه وقت سرطان دارم و خودم نمیدونممتفکر

واسم دعا کن مامانی بخدا خیلی نگرانتم آخه هیچی نمیتونم بخورم حداقل یه چی بخورم که جون بگیری شرمندتم عزیزم منو ببخش .....ناراحت

الانم که نصفه شبه درد دارم فقط دارم تحمل میکنم  فرداهم دوباره نوبت چکاپ دارم ببینم میتونم سونوکنم یانه آخه خیلی اومدی پایین یه وقت زودتر از موعد شاید بخوای بدنیا بیای واسه همین سونو لازمه که دکترببینه.

دیگه اینکه مادرو بابام اومدن پیشم که دیگه مراقبم باشن چون بابایی صبحا سرکاره زودتراومدن که یه وقت این روزای آخری یکی پیشم باشه که اه اتفاقی افتاد زود به دادم برسن.

ایلای جونم بخواب عزیزم اینروزا خوابت کم شده نمیدونم شاید بخاطر دردای من خواب نداری بسکه گریه مینم نمیذارم بخوابی شرمندتم گریههههههههگریه

دوست دارم یه عالمه بووووووووووووووووووووووسقلب

پسندها (1)

نظرات (6)

لیلا
27 دی 93 7:54
سلام رعنا جون واقعا درکت میکنم منم مشکل تو رو دارم و این درد لعنتی گهگاهی میاد سراغم فقط باید تحمل کرد فقط و فقط به چند روز دیگه فکر کن که دخمل خوشگلت رو تو بغل میگیری و شیرش میدی یادت نره سر زایمان برا من دعا کنی؟
مامان رعنا
پاسخ
الهی قربونت بشم مگه میشه دعا نکنم اسم تک تکونو میارم ایشالله که بعد زایمانم خبر بارداریتو بشنوم
درآرزوی مادرشدن
27 دی 93 9:35
سلام دوست عزیزم الهی نی نی گلت صحیح وسالم باشه درضمن بااجازه لینکت کردم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم خوب کاری کردی لینک کردی ایشالله که حامله ای دلم روشنه منم شمارو لینک میکنم
پانیذ
27 دی 93 11:56
عززززززززیزم غصه نخور. وقتی به دنیا بیاد مشکل روده ها بهتر می شه . ولی به جاش کلی خوش به حالت که این هفته نی نی به بغل می شی. از صمیم قلب برات خوشحالم . ان شاالله ایلای سالم و خوشگل و خندون باشه .
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله خودتم چندماهه دیگه نوبتته
فافا
27 دی 93 12:24
عزیزدلم خدا نکنه ...سرطان چیه ... فکرای بد نکن . عزیزم دکترت رو عوض کن . انشالله چیزی نباشه. امیدت به خداباشه . دخملی هم طفلی نمی تونه آرامش داشته باشه بابا. عزیزدلم نگران دخملی نباش . به خداهمه چیز درست میشه . وزنش اگه کمم باشه با حرص خوردن تو کمترم میشه. دیگه چیزی نمونده تا بگیریش توی آغوش. انشالله خودتم زودتر خوب میشی عزیزم. فدات بشم گریه نکن ...
مامان رعنا
پاسخ
مرسی فافای مهربونم امروز رفتم دکتر وزنم تو 3روز 1کیلونیم کم کردم واسه همین دکترخیلی نگران شد فوری منو فرستاد سونو که خداروشکر وزنش 3140بود که این نشون میده وزن خودم کم شده به اون آسیبی نزده درد روده خیلی بده فافاجون خدانصیب هیچکس نکنه
مامان محمدرضا (محبوب)
28 دی 93 10:13
رعنا جوووووووووووونم ايشالله به سلامتي خيلي خيلي التماس دعا خواهرم بود که گفتم آتروفي مخچه داره هاااا الان باردار شده ديروز فهميدم نبايد باردار ميشده ولي حالا ناخواسته شده خيلي براش دعا کن قربونت برم
مامان رعنا
پاسخ
عزیزمممم ایشالله که چیزیش نمیشه عزیزم خودتو ناراحت نکن چرا نباید حامله میشد؟ من چیزی راجع به این بیماری نمیدونم ایشالله که خدا سلامتیشو بهش برگردونه خیلی ناراحت شدم
آیدا
1 بهمن 93 5:47
سلام رعنا جون.. نگران نباش دیگه کم مونده... احتمالا بیشترین درد هم مال روده ات هست.. ولی نگران نباش.. این کوچولو ها بلطف خدا اون تو در سلامت کامل هستند و کمترین آسیب رو از مشکلات ما می بینن.. دیروز دکترم می گفت فقط تنها جایی که ممکنه به بچه توی شکم مادر صدمه بزنه ااز طریق خون هست.. که خون مادر هم مرتب داره ت سط بدن مادر تصفیه میشه.. نگران نباش.. البته منم خیلی هیجان زده ام این روز ها و خستگی و حالات روحی درستی ندارم ولی واقعا سعی می کنم ترام باشم.. بقول دوستمون شیر خوبی بتونیم به کوچولو هامون بدیم نه شیر جوش... بس که استرس داریم...انشاالله یه زایمان راحت داشته باشی عزیزم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی آیدا جون....الان خداروشکر خیلی خوب شدم و تقریبا تمام دردام رفته فقط هیجان روز جمعه رو دارم ایشالله توام بزودی گل پستو میبینی عزیزم