ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

سفید برفی من

تقدیم به نفس های گرم زندگیم

1393/10/29 9:16
نویسنده : مامان رعنا
480 بازدید
اشتراک گذاری

با اومدنت دنیامو واسم بزرگ تر و رنگی تر کردی 

وقتی دستاتو میگیرم میشم پراز حس قشنگ پرواز کردن

خیلی سختی کشیدیم تا بهم رسیدیم ، ازخدا شاکرم که تورو مرد زندگیم کرد...

مردی که باتمام وجودم دوستش دارم و مثه پروانه دورش میگردم 

محمدحسینم بودنت درکنار من آرامشه ، پراز امنیته، پراز شادیه ......

خوشحالم  که دخترم پدری مثه توداره وهمیشه میتونه ازداشتن همچین پدری سرش بالا باشه

تمام این 9ماه کنارم بودی و تنهام نذاشتی....هرسختی کشیدم هردردی کشیدم همیشه پیشم بودی 

غرغرهای منو گوش کردی و دم نزدی 

عصبانیتهای منو تحمل کردی و به روی خودت نیوردی

شبهایی که تاصبح دردکشیدم و بامن بیدارمیموندی و فقط بهم آرامش میدادی 

نمیدونم چجوری ازت تشکرکنم  عشقم 

ایشالله همیشه سایت بالای سرم باشه و ازبودن درکنار تو افتخار کنم 

خیلی دوست دارم  محمدحسینم 

من اگر نقاش بودم                      توراشکل خدایان یونان میکشیدم

                     آنچنان که مردانگیت را                   

                                           می پرستم......

 

پسندها (1)

نظرات (3)

فافا
29 دی 93 10:35
انشاالله ساه ایشون بالای سر شما و دختر نازی تون باشه برای ابد... به خدا همچین مردهایی دست مریزاد دارن. الهی که خوشی هاتون همیشه بیشتر از قبل بشه .
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالله شماهم همیشه درکنارهم شاد و خرم باشین سایه شوهرت همیشه بالای سرت باشه عزیزم
سمیه
30 دی 93 22:13
سلام عزیزم خوبی نینی خوبه انشاالله که خدا سایه ی همسرجانت رو بالای سرتو ودختر نازنازت باشه عزیز خدا خانواده گلیتو نو حفظ کنه سرزایملن واسم دعا کنی
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم ایشالله که تو وهمسری سالیان عمردرکنارهم باشین وبزودی خبر خوش بشنوم حتما عزیزم دعاگوت هستم خیالت راحت عزیزم
مهربوون(محیا)
1 بهمن 93 14:25
انشاالله راحتترین زایمان و داشته باشی خانومی
مامان رعنا
پاسخ
مرسی محیای مهربون