ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

سفید برفی من

نظرات (8)

لیلا
21 بهمن 93 7:41
ای جان چه دخمل نازیه خدا حفظش کنه
مامان رعنا
پاسخ
مرسی لیلا جون ایشالله روزی خودت که تو وبلاگت عکس نی نی نازتو بذاری
فافا
21 بهمن 93 10:45
هززززززززززززززار الله اکبر. هزززززززار ماشالله . خدابرات نگهش داره . خیل نانازیه. قربونش برم الهی. چه ناز خوابیده. فک کنم به باباش بیشتر رفته باشه تا به خودت . چون عکست روگذاشته بودی. البه دخترا کلا بابایی می شن. الهی فداش بشم. جوجو نانازی .
مامان رعنا
پاسخ
مرسییییییییی فافاجونم لطف داری عزیزم ایشالله روزی خودت عکس نی نی گلتو بذاری آفرین هزار افرین خیلی خوب گفتی دقیقا شبیه باباشه حالا بیشتر عکس میذارم
مهربوون(محیا)
22 بهمن 93 10:36
قدم نو رسیده مبارککککککک
مامان رعنا
پاسخ
مرسی مهربون جون لطف داری
پانیذ
22 بهمن 93 18:16
ای جانم ایلای خوشگل ما رو ببین. خیلی نانازه
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله نی نی خودت که عکسشو بذاری
سمیه
25 بهمن 93 18:39
وااااای هزار ما شاالله خییییلی نازو خوردنیه انشاالله که قدمای کوچولوش پر از خیرو برکت باشه خدا براتون حفظش کنه این گل دختر ماهو
مامان رعنا
پاسخ
فدای توسمیه جون ابرات بهترینارو آرزو دارم گلم
منم گدای فاطمه
2 اسفند 93 0:38
سلام همشهری تبریک میگم بهتون ، قدم نو رسیده مبارک باشه خیلی اتفاقی رسیدم به وبلاگ شما ، خیلی احساس هاتون قشنگه .. خوش به حالتون از اینکه شیرازی هستین کلی ذوق کردم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری منم خوشحال شدم
مامان محمدرضا (محبوب)
4 اسفند 93 19:56
عززززززززززززززززززززززززززززززززیزم ماشاءالله چقدر نااااااااااااااازه خدا حفظش کنه ایشالله خاله فداش بشه الهی ماشاءالله الله اکبر ، خیلی نازه بالاخره عکس این خوشگل خانوما گذاشتی ببخشید که دیر شد
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله روزی عزیزاتون باشه لطف داری خواهش میکنم بخدا هی میخوام عکسای جدیدشو بدارم اصلا وقت نمیکنم الانم دارم خونه تکونی میکنم دیگه حسابی وقتم پرشده
مامان نفیسه
2 اردیبهشت 94 12:23
ماشاله خانوم گل
مامان رعنا
پاسخ
به به سلام نفیسه جون خوبی گلی،؟ مرسی عزیزم