ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

سفید برفی من

ایلای من 20روزه زمینی شده

1393/11/23 15:47
نویسنده : مامان رعنا
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم سلام قشنگم قربون صورت مثه ماهت بشم من 

وقتی به صورتت نگاه میکنم یاد اولین سونویی که رفتم میفتم یه موجود خیلی کوچولو بودی که اندازه یه عدس بودی که تازه دست و پات جوونه زده بود ، وقتی یاردم میاد میفهمم که خداچققققققققققدررررررررر بزرگه 

خدایا شکرت 

وقتی ازبیمارستان اومدیم بلافاصله توروحمام کردیم ، منم تقریبا هفته اول یه مقدار درد داشتم درست نمیتونستم بغلت بگیرم فقط برای شیر دادن

15روزگی بردمت بهداشت وزنت شده بود 3600، وقتی ازخانومه پرسیدم خوبه ، گفت خوبه؟عالیییییههههههه تواین 15روز 600گرم اصاف کرده

ماشالله دخترم

امروز 20روزت شده ، خیلی ازروز اول قیافت فرق کرده 

بابا داریوش هرروز زنگ میزنه حالتو میپرسه و ابراز دلتنگی میکنه برای نوش ، بیچاره خیلی دلش میخواد ببینتت و واسه همین گفت میخوام یه گوشی بخرم اونویت هرروز واسم عکس ایلای و آرشا و مهرو بفرست.

راستی وقتی خواب میبینی خیلی خوردنی میشی ، بعضی اوقات خوابای بد میبینی و همینجور ازخودت صدای ناله درمیاری که اون موقعست انگار قلبمو دادن خنجر میزنن وقتی لنج میندازی، خوابای خوب که میبینی همچین قهقهه میکنی که هممون میخندیم ، کاشکی میشد فهمید که چه خوابایی میبینی!!

اکثر شبا بیداری و دقیق تا6صبح اونوقت میخوابی ، شدیدا دچار کمبود خواب شدم مامانی، دیگه هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه دیگه خخخخخخخخ

اصلا طاقت گریتو ندارم ، خداروشکر خیلی آرومی و اصلا گریه نمیکنی فقط روز اول که حمام رفتی یه خورده ترسیدی منم پشت در بودم چون نمیتونستم خودم حمامت کنم وقتی گریه میکردی منم پشت در حمام گریه میکردم ، اصلا فکرشو نمیکردم بچه انقدرررررر عزیز باشه میدونستم بچته یه تیکه ازوجودته ولی نمیدونستم تا این حد 

ایشالله سرفرصت عکسای دیگتو میدارم قربونت برم 

خیلی دوستتتتتتتتتت داریمممممممممممم 

مامان و بابا

پسندها (2)

نظرات (3)

لیلا
25 بهمن 93 8:31
خداروصدهزار بار شکرت. دخملت خیلی دوست داشتنیه انشالله زیر سایه مامان و باباش صدسال زندگی کنه برا منم دعا کن این لحضات رو تجربه کنم دارم به روزهای عمل نزدیک میشم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی گلم ایشالله به حق امام زمان عملت خوبه و نتیجه میگیری ازته دلت به خدا توکل کن و استرس نداشته باش ایشالله به زودی خوش خبرباشی
فافا
25 بهمن 93 10:46
گوارای وجودت عزیزماین حس های زیبا و ناب... چقدر نازنین دخترت شیرینه ماشالله . رعنا جونم برای دل بی قرار منم دعا کن...
مامان رعنا
پاسخ
چرا بی قراری گلم؟ امیدت به خدا باشه عزیزم ایشالله ماه دیگه خوش خبری نگران نباش
یاس
4 اسفند 93 17:28
مبارک باشه ایلا به چه معناست؟
مامان رعنا
پاسخ
مرسی ایلای یعنی ماه طایفه