ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

سفید برفی من

1ماهگی ایلای جونم

1393/12/7 2:04
نویسنده : مامان رعنا
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت بشم من 

وای بخدا یه لحطه هم نمیتونم ازت دور بشم ،، طاقت گریه هاتو ندارم واقعا یه تیکا از وجودمی نازنینم

امسال تولدم کنارم بودی خیلی خوب یه جشن کوچولو خودمونی گرفتیم ینکه دوتامون بهمنی هستیم خیلی خوشحالم خخخخ

3اسفند 1ماهه شده گل من ، 1ماهگیت مبارک نفسم

تواین 1ماه حدود 14کیلو کم شدم حتی از وزن قبل حاملگیم کمتر شدم اینم بخاطر وجود توهست انقد خوشحال میشم بدون هیچ رژیمی وزن کم کردم خواهشا به کارت ادامه بده تا مامانی تا عید باربی بشه نیشخند

الهییییب بمیرم مامان 

از روز جمعه یک دفعه چشم چپت قرمز سد بعد 2روز بعد کمتر شد دوباره بیشتر شد به حدی که انگار زخم شده و خون لخته شده جیگرم آتیش میگیرم وقتی میبینم همش بخدا میگم کاش من کور میشدم و اینجوری تورو نمیدیدمگریه

بردمت دکتر قطره داد ولی فایده نکرده فردا میبرمت پیش متخصص چشم پزشکی ایشالله بگه چیزی نیست بخدا طاقت ندارم یه طوریت بشه امروزم هی نشستم گریه کردم 

راستی مامان سحر هم رفت حالا دیگه 3روز 3تایی شدیم و منو بابایی به لطف شما خواب نداریم خخخخ

 

 

امروز بردمت دکتر نفسم 

به هزار بدبختی چشمای کوچولوی قشنگتو باز کردن و اون لخته هایی که چشمای قشنگتو خونی کرده دیدن

وای که چقدر بد بود من جلو دکترا گریه میکردم و نمیتونستم ببینم که داری اذیت میشی

انگار که مویرگ چشمت پاره شده و خون پخش شده اطراف چشمت یه پماد دادن که ههروز واست بزنم 

الهی من کور میشدم و چشمای قشنگتو اینجور نمیدیدم 

خدایا هرچی درد و بلاست از دختر م دورکن بده به من به خدا راضیم ...

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

پریسا
7 اسفند 93 10:35
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
مامان رعنا
پاسخ
ممنونم
فافا
10 اسفند 93 11:17
خدا برات نگه داره دختر نازت رو ... رعنا جان برای دل همه اون هایی که منتظر همچین روزهایی هستند دعاکن...
مامان رعنا
پاسخ
الهی قربونت برم توچرا انقد نا امیدی گلم؟ سال نو داره میاد با یه عالمه عیدی های قشنگ و خواستنی از طرف خدا یکیشم یه نی نی نازه حالا میبینی
مامان کلاغی
12 اسفند 93 11:42
چقد من لذت می برم از وجود مادرهای به این مهربونی. این نتیجش بچه های سالم و صالح خواهد بود خدا نگهش داره
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله جوجه نازت توهم بدنیا میاد اونقته که حاصریربراش بمیری خداحفظش کنه ، خیلی مراقبش باش
لیلا
22 اسفند 93 7:51
رعنا جون ببخشید من رمزت رو یادم نیست
مامان رعنا
پاسخ
خصوصی فرستادم عزیزم
مامان محمدرضا (محبوب)
22 اسفند 93 12:15
سلام عزیزم خدا این گل دختر را حفظ کنه عزیزم رمز را میشه برام بفرستی ؟
مامان رعنا
پاسخ
آره عزیزم خصوصیتو چک کن
درآرزوی مادرشدن
25 اسفند 93 10:06
ممنون دوست گلم نمیدونم ناهمسانن یانه
مامان رعنا
پاسخ
ایشالله سالم بدنیا بیان و تو آغوش گرمت بگیریشون