ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

سفید برفی من

اولین سالی که توهستی...

1393/12/28 5:06
نویسنده : مامان رعنا
589 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر امسال برام با سال های دیگه فرق داره چون تو هستی

توهستی که شدی همه وجودم 

توهستی که شدی همه آرزوهام

توهستی که زندگی برام مثه نقاشی شده پراز رنگ های شاد 

توهستی که تا من بشم       .....مادر......

خدارو شاکرم بخاطر وجودتو نازنینم 

بعضی موقع ها نگات میکنم نمیدونم چرا بغض  میکنم و بی هوا میگم خدایا شکرت .....

گلم، نازنینکم

امسال اولین سالیه که تو درکنارمون هستی و جمعمون سه نفرست 

خیلی واسه همه دوستانی که میخواستن مادربشن ولی متاسفانه خواست خدا چیز دیگه ای بود دعا کردم و میکنم و تو گوش ایلای هم میگم ....مامانی ب ای همه دعا کن نمیدونم میفهمه یانه ولی من همش میگم 

بازم میگم مامانی ایلای من واسه همه منتطرا دعا کن 

ایلای جونم واسه خاله غزاله هم دعا کن اینروزا هوای دلش بارونیه 

ایشالله درسال جدید سالی باشه پراز سلامتی و برکت

ایشالله همه تنشون سالم باشه 

سفره هاشون رنگین باشه 

دلاشون بی غصه باشه 

ایشالله همه منتظرا تو سال جدید شکماشون قلمبه بشه 

سال جدید پیشاپیش بر دخترم و همه دوستانم مبارک باشه 

 

                                                      ایلای جونم!   خوش اومدی......

پسندها (1)

نظرات (5)

پانیذ
6 فروردین 94 13:48
سلام مامان گلی ایلای سال نو مبارک. ان شاالله صدمین سال نو رو کنار ایلای باشی. عکس جدید از ایلای گولو بذار روی ماهشو ببینیم. راستی اگر صلاح دونستی بیا رمز مطلب قبلی رو برام بذار.
مامان رعنا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
پانیذ
10 فروردین 94 17:17
مامان رعنا پس کوشی؟ بیا پست جدید بذار
مامان رعنا
پاسخ
چشم
سمیه
15 فروردین 94 22:18
جیگرشو بخورم من ماشاالله چه دخمل نازی داری رعنا جونم خدا براتون حفظش کنه الهی خوشحالم که امسال بهارتون صدچندین زیباتر بود با وجود دختر نازنینت..ممنون که بهم سر میزنی رعنای عزیز
مامان رعنا
پاسخ
عزیزمی سمیه جون بخدا همیشه تو فکرتم ، بارون اول سال میگن خیلی حاجت میده تا بارون اومد کلی واست و همه حاجتمندا دعا کردم عزیزم ایشالله سال دیگه 3تایی سال نورو جشن بگیرین
marzi
16 فروردین 94 11:09
سلام عزیزم. عیدت مبارک. ماشاالله به این دختر ناز. اسمش آیلای هست؟؟ معنیش چیه؟ شما ترک هستین؟ خداحفظش کنه. ایشاالله عروسش کنی. ممنون که همیشه پیشم میای.
مامان رعنا
پاسخ
سلام گلم لطف داری قربونت برم اره عزیزم ایلای هست یعنی ماه طایفه ترکی هست، من ترک نیستم همسرم ترکه عزیزم ایشالله بزودی نی نیت میاد تو دلت
مامان نفیسه
2 اردیبهشت 94 12:27
منم رمز میخوام
مامان رعنا
پاسخ
خصوصی برات میفرستم گریه نکن عزیز،