ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

سفید برفی من

سال جدید در کنار دخترم...

1394/1/25 1:24
نویسنده : مامان رعنا
525 بازدید
اشتراک گذاری

داری بزرگ میشی

بزرگ و بزرگتر و من میدونم که یه روزی واسه لحظه لحظه های با تو بودن دلم تنگ میشه 

الانم دلم تنگ میشه و میدونم دیگه این روزا دیگه تکرار نشدنی هستندگریه

روزی که پیر شدم و تو برای خودت یه خانوم ، برات تعریف میکنم که چه جوری بودی چکار میکردی و دلم دوباره تنگ میشه و میگم چه حیف چه زود گذشت!

الان دقیقا 81روزت هست و روز به روز شیرین تر میشی عشقم

خنده هایی که برام میکنی دلم اب میشه انگار یه قلقلکی تودلم میدن 

الهی دورت بگردم که خیلی خوش اخلاقی وقتی از خواب بیدار میشی شروع میکنی واسه خودت خندیدن منم بیدار میشم با تو میخندم

عاشق این هستی که یکی باهات حرف بزنه وقتی نگاه تلویزیون میکنم انقد صدام میزنی وقتی متوجه تو میشم شروع میکنی به خندیدن و دست و پازدن و اقو پقو کردن 

وای وقتی میگی اقو دلم از جا کنده میشه

خجالتخیلی هوشیار شدی کاملا منو میشناسی و وقتی نا آرومی میکنی فقط منو میخوای حتی تو بغل بابایی هم اروم نمیشی حتی وقتی چشمات بسته هست من بغلت میکنم آروم میشی بقیه میگفتن بوی تورو حس میکنه واسه همین ننم کلی کیف میکنم نیشخند

واکسن دوماگیتو زدم خداروشکر اصلا اذیت نشدی و مدام درجه تبتو چک میکردم که یه وقت خدای نکرده تب نکنی که نکردی

الان تقریبا 10روزه که خوابت تنطیم شده خداروشکر چشمت نکنم البته ...تق تق چشمک

همش ساعت 5صبح میخوابیدی الان حداکثر تا 2دیگه میخوابی بیشتر وقتاهم تا 1

خیلی دلم واسه نوشتن تنگ شده بود ولی خب کاملا وقتم با تو پرشده گلم ویشالله بزودی عکسای قشنگتو میذارم

یه بوس بزرگ واسه دخترم 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (3)

نظرات (5)

فافا
26 فروردین 94 9:24
گورای وجودت این حس های زیبا و ناب مادری ... رعنای عزیزم خوشحالم که دخترک دوست داشتنی ات سالم اومد توی آغوشت . خدا این خانواده پر مهر ومحبت روبرای هم دیگه نگه داره انشالله.
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشالله چندوقت دیگه اقدامتو شروع میکنی و به لطف خدا مامان میشی عزیزم
درآرزوی مادرشدن
30 فروردین 94 8:40
الهی همیشه خوش باشی درزندگیت دوست گلم وموفق باشی درکنار خانواده خوبت
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله امسال دوقلوهای نازنینت میان و کانون گرم زندگیتون گرمتر میشه
مامان نفیسه
2 اردیبهشت 94 12:30
رعنا جون خیلی خوشحالم ایشالا همیشه خوش باشی گلم منتظر عکساتون هستیم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی عزیزم بزودی عکسای جدید دخترمو میذارم
سمیرا مامان امیرضا
3 اردیبهشت 94 23:21
رعنای عزیزم .... هزار ماشالاه به این دخمل طلا ... الهی همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه گلم ... الهی عروسش کنی این عروسکو عزیزم
مامان رعنا
پاسخ
مرسی سمیرا جان...لطف داری عزیزم، ایشالله همیشه درکنار پسرگلت شاد باشی و خدا همسر نازنینتو رحمت کنه
مامان نفیسه
5 اردیبهشت 94 10:41
سلام گلم وای چقدر خدا رحم تون کرده.... خدارو شکر که اتفاقی برای نینی نیوفتاد خیلی مواظب خودتون باشید و همچنین جوجوی ناز کوچولومون
مامان رعنا
پاسخ
آره خداروشکر مرسی عزیزم حلما کوچولو رو از طرف من ببوس