ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سفید برفی من

7هفته و 4روز

1393/7/11 14:05
نویسنده : مامان رعنا
537 بازدید
اشتراک گذاری

31خردادبود و منم نوبت دکتر داشتم که قلب کوچیکتو چک کنه{#emotions_dlg.e2}

رفتم دستشویی که دیدم لک بینی دارم وای {#emotions_dlg.e13}...منو میگی انگار دیوار روسرم خراب شد ....نمیدونستم چکارکنم فقط نشستم گریه کردم یادم افتاد که نشاسته خیلی خوبه سریع رفتم نشاسته خوردم و دراز کشیدم بعدازاون چنبار رفتم چک کردم دیدم خداروشکر خبری نیست ولی خب استرس خیلی داشتم ......صبرکردم تا عصر شد رفتیم دکتر ...خانوم دکتر خیلی خانوم خوب و مهربونیه منم خیلی دوسش دارم ...گفت دراز بکش تا فسقلیرو ببینم{#emotions_dlg.e54}

منم با کلی آیت الکرسی و صلوات خوابیدم خانوم دکتر داشت چک میکرد و منم فقط صلوات میفرستادم که یه وقت نگه پوچه آخه مامانی من قبل ازتو یه حاملگی پوچ داشتم واسه همین خیلی استرس داشتم که خانوم دکتر مانیتورو برگردوند به طرفم و گفت اینم فسقلی ما....

وای اشک توچشام جمع شد ، قلب کوچولوت داشت مثه گنجشک میزد دلم میخواست همینجوربشینم و نگات کنم {#emotions_dlg.e38}

 دکترگفت که یه کوچولو هماتوم داری که اونم با استراحت رفع میشه ،،وسنت هم زد 7هفته و 4روز، موقعی که ازاتاق اومدم بیرون وقتی بابایی عکستو دید گریه کرد بعدش گفت بریم خونه مامان اینا تا بهشون بگیم آخه من به خانواده بابایی چیزی نگفتم تا از وجود تو مطمعن بشم(دخترم من همزه کوچیک تو سیستمم ندارم که واسه مطمعن بذارم یه وقت نگی چرا مامانی با ع نوشته چرا مامانم بی سواده نه گلم چون سیستمم نداره)

دیگه ماهم رفتیم و به مامان بزرگ و بابابزرگ گفتیم که کلی خوشحال شدن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حديث
11 مهر 93 14:52
─────────────▒███░───░████████▒ ───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████ ──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░ ─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██ ─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████ ─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███ ─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██حتما عزیزم ───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███ ────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███ ──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████ ─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████ ────────────███▒▒██████████ ──────────────████▓──█▓█ ────────────────────████ ────────────────────█░█─────█████████ ────────────────────█▓█───█████████████ ──░█████████───────████──██▓███▒▓████ ─█████████████─────█░███████░██████ ───████░▒███▒██────█▓██████████ ─────█████▓▒█████─████ ─────────██████████▓█ ──────────────────█▓█────████▒█▓▒█ ─────────────────█▓██──█████████████ ─────────────────█▓█──██▒████░█████ ────────────────██████████▒██████ ────────────────█▓███████████ ───────────────████ ───────────────█▒█ ───────────────███ سلام به من هم سر بزنيد