ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سفید برفی من

معلوم شدن جنسیت گلم

1393/7/11 15:25
نویسنده : مامان رعنا
403 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی خیلی ذوق داشتیم که تو چی هستی راستشو بخوای همه میگفتن تو پسری فقط مامان سحر و بابا داریوش و بابامحمدحسین میگفتن که تو دختری خیال باطل

البته منم خیلی دوست داشتم دخترباشی ولی ازخدا همش سلامتیتو میخواستم و بعدشم صلاح خودش 

دیگه عصر رفتیم دکتر که دکترگفت بخواب اول همه چیرو چک کنم بعد بهت بگم قندعسله یا خانوم گل خلاصه منم منتظربودم که ببینم خانوم دکتر چی مشگه که گفت بلهههههههههههه کوچولوی ما خانوم گله ....بغل.انقدر مامانی ذوقتو کردم سریع توذهنم دامنای چین چینی اومد که واست بخرم ....

راستشو بخوای قبلا یه اسم واست انتخاب کرده بودم اما دودلم که بذارم یا نه ...ایلای ...که ترکیه چون بابایی ترکه دوست داشتم اسم توهم ترکی باشه که به معنی ماه فامیله ،،،، آخه دخترم هزار ماشالله مثه ماه میمونه تو فامیل .مژه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)