ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سفید برفی من

یکشنبه...

1393/7/12 1:17
نویسنده : مامان رعنا
418 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه اومدو من باید میرفتم آزمایش خون میدادم 

صبح زود رفتم که خیلی سریع نوبتم شد ولی گفت دوسری آزمایش هست یکیش مربوط به خودته و دومی مربوط به جنینه که آیا اونم عفونت و ازشماگرفته یا نه که معمولا 3هفته طول میکشه منم گفتم وضعیتم اورژانسیه باید سریعتر جوابش آماده بشه ...واسه همین گفت عصربیا با خوده خانوم دکتر صحبت کن تا آورژانسی واست انجام بده 

وقتی داشکم میرفتم که با دکتره صحبت کنم تودلم میگفتم اگه گفت نمیشه و 3هفته باید منتظر بمونم!؟ با این افکار بلخره رسیدم خیلی سریع خودم و به آزمایشگاه رسوندم که منشیش نذاشت با خود ش صحبت کنم گفت خودم میرم میگم .....اومد و گفت خانوم دکتر گفتن سعی میکنن تا آخرهفته آمادش کنن...منم خوشحال شدم که زیاد نمیخواد انتظاربکشم واسه همین منتظر شدم تا آخرهفته بیاد نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)