ایلای منایلای من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سفید برفی من

آخرهفته اومد......

1393/7/12 1:33
نویسنده : مامان رعنا
329 بازدید
اشتراک گذاری

قبل ازاینکه برم گفتم اول ز بزنم ببینم آماده شده یانه تا گفتم کی هستن منشی گفت بله بیاین ببرین که آمادست ....ازیک طرف دلشوره که جوابش چیه ازیک طرف خوشحال که خداروشکرزود جوابش آماده شد .....با صلوات خودمو رسوندم وقتی جواب و داد دستم مرسیدم جوابش چطوره؟؟؟؟ منشی یه نگاهی بهم کرد و لبخندملیحی زد نمیتونیم بگیم اینو که گفت  باخودم گفتم حتما یه مشکلی هست که اینو گفته ...خودمم نفهمیدم که چیه چون واقعا آزمایشش عجیب غریب بود نمیدونستم کدومش ماله منه کدومش ماله تو.....با خودم گفتم بذار یه تیری هم توتاریکی بندازم زنگ بزنم ببینم جواب آمنیو آماده شده یانه که اونم گفت بله آماده شده باورم نمیشد که اونم آماده شده 

قلببابامحمدحسین رفت که جواب و بگیره منم توخونه دلشوره شدیدی داشتم که یعنی چیه نکنه مشکل باشه نکنه جوابش بد باشه،....توهمین افکاربودم که بابایی زنگ زد گفت من جواب و همونجا نشون دکتر ژنتیک همون کلینیک اونجا دادم گفته همه چی خوبه ....ازخوشحالی اشک توچشام جمع شد 

عصربا جوابا رفتم پیش دکترخودم وقتی گفتم جوابا اومده ...قبل ازاینکه بازکنه بخونه صلوات بلندی کشید که منم یه خورده آروم شدم جواب هردورو که نگاه کرد گفت همه چی خوبه عالیه هیچ مشکلی نیست فقط واسه اینکه مطمعن بشیم ازیه چیزدیگه اینکه اکو قلب انجام بدی .....گفتم خانوم دکترفردا 5شنبه هست جایی هست که برم!؟ گفت بله یک جایی رو واست معرفی میکنم فردا صبح انجام میده برو ......

فردا صبح رفتم که بعداز 4ساعت معطلی بلخره نوبتم شد ....یک اتاق نسبتا تاریک بود که 3تا دکتر تو اتاق بودن که بادقت همه چیرو چک میکردن خدایی خیلی دکترای خوب و بادقتی بودن هر3تاشون قلبتورو چک کردن ودرآخرسر گفتن هیچ مشکلی نداره بچه سالمه سالمه میخواستم ازخوشحالی پرواز کنم بعدازاینکه ازاتاق اومدم بیرون همونجا دکترژنتیک بود نوبت گرفتم و رفتم داخل ...تمام آزمایشا و سونوها رو نگاه کرد یه شمت سوال ژنتیکی پرسید که آیا مشکلی توخانواده هامون هست یانه که ماهمش میگفتیم نه!نیشخند

دکترگفت اینجور که تمام آزمایش ها نشون میده جنین سالمه و هیچ مشکلی نداره فقط بچه بعضی موارد به صورت اتفاقی براش یه مشکلاتی پیش میاد که به مرور دوباره خوب میشن و باید در 28هفتگی یه سونوی دیگه هم انجام بدی که دوباره چک بشه ...

من و بابایی با خوشحالی ازاتاق اومدیم بیرون و هزاربار خدارو شاکر شدیم که بچمون سالمه

خدایا هزارمرتبه کمه هزاران مرتبه شکرتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)